Γράμμα στον Αϊ Βασίλη




Άγιε Βασίλη μου

Εκεί στον Βόρειο Πόλο που κατοικείς είμαι σίγουρος ότι περνάς καλά. Τουλάχιστον καλύτερα από εμάς εδώ στους Αμπελόκηπους. Βλέπεις εκεί, ούτε αυτοκίνητα υπάρχουν, ούτε καυσαέρια, ούτε φασαρία. Φαντάζομαι ότι υπάρχει μπόλικος ελεύθερος χώρος να τρέχεις ελεύθερα εσύ ,οι τάρανδοι και τα ξωτικά σου. Εκεί, κανείς δεν απειλεί με γκρέμισμα την παλιά σου καλύβα για να φτιάξει πάρκινγκ. Είμαι σίγουρος επίσης, ότι στον Βόρειο Πόλο κανείς δεν θέλει να χτίσει . Ούτε έρχονται επιστήμονες γεωπόνοι να κλαδέψουν τα υπεραιωνόβια δέντρα σου, ούτε παρκάρουν τα έλκηθρα τους άλλοι ώστε να σου κλείσουν τον δρόμο και να μην μπορείς να κάνεις ρούπι. Ούτε από κολυμβητήριο έχεις ανάγκη: ανοίγεις μια τρύπα στον πάγο και ...μπλούμ! Ούτε από σχολεία, τι να τα κάνεις; Ούτε παιδιά έχεις, ούτε ανάγκη από γνώσεις. Ούτε χρειάζεται να σε ρωτήσει κανείς για τα τεκταινόμενα στον Βόρειο Πόλο. Μοναχός σου χορεύεις κι όσο θέλεις πηδάς! Α ρε τυχερέ...
Εγώ όμως εδώ, ένας κακόμοιρος δημότης του Δήμου Αμπελοκήπων που έχω ανάγκη απ' όλα τα παραπάνω τι να κάνω; Δες τα αιτήματα μου και σε παρακαλώ, για το 2009 πραγματοποίησε τα. Μπορεί να φαίνονται πολλά αλλά δεν είναι και ....Ναβιγκάτορ. Είναι λογικά , δίκαια και αφορούν κι άλλους. Γι' αυτό, σε παρακαλώ βρε Άγιε, κάνε μου το χατήρι.

Άγιε μου Βασίλη, η μόνη μου ελπίδα είσαι εσύ!


Σ.Σ: Όλες οι φωτογραφίες είναι απ' τον "Κάτοικο"

Σχόλια

Ο χρήστης Alexander Ydates είπε…
Ωραίο κόλπο!!!
Που το βρήκατε; ποιός τον έφερε τον κόκκινο χοντρομπαλά; Πώς τον πείσατε;
Ουάου!
Υ.Γ. Μπορούμε να μαζέψουμε όλες τις διαθέσιμες φωτογραφίες (που αφορούν στους Αμπελόκηπους) σ΄ενα απο τα ειδικά site, που υπάρχουν στο διαδίκτυο; Να φτιάξουμε κάτι σαν τράπεζα εικόνων, με διάφορη θεματολογία: π.χ. για το στρατόπεδο, τα Αμεα, τα δημόσια κτίρια, την καθημερινή ζωή, τις εκδηλώσεις κλπ). Τί λέτε;
Ο χρήστης Κώστας Π. είπε…
Μπορούμε! τεχνικά είμαι έτοιμος..

ΥΓ: Μου πήρε κάνα 2 μέρες να τον ψήσω..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εμενα αυτοι οι μουσατοι με τα κοκκινα που μας ταζουν καλυτερους κοσμους μου φαινονται πολυ λαικιστες.Αν δεν κουνισουμε εμεις το χερακι μας τιποτα δεν γινεται.
ΕΛ ΣΙΝΤ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καταπληκτικός ο Αγιος Βασίλης σας, τον ψηφίζω από τώρα για Δήμαρχο.
Καλή χρονιά σε όλους

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυκλοφορεί ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ο κουτσοφλέβαρος...

Κυκλοφορεί ο Χριστουγενιάτικος ΚΑΤΟΙΚΟΣ!

Κυκλοφορεί ηλεκτρονικά ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ Νοεμβρίου!