Τα χαριτωμένα κινητά εμπόδια! (ή πως να κλάψουμε και να γελάσουμε συγχρόνως)

Το θέμα μου το είχα ξαναγράψει παλιότερα. Οι μη έχοντες χιούμορ παρακαλούνται να αλλάξουν σελίδα...
Ναί! πρόκειται για τις γυναίκες οδηγούς! Όχι για όλες, για τις περισσότερες, ...που όμως πολλαπλασιάστηκαν πολύ επικίνδυνα! Το νέο και αναφαίρετο αξεσουάρ οδήγησης των γυναικών είναι το κινητό τηλέφωνο! Μόλις βάλουν τη ζώνη ασφαλείας και πριν βάλουν μπροστά τον κινητήρα, ήδη μιλούν στο κινητό τηλέφωνο! Το αποτέλεσμα είναι απερίγραπτο. Θα μπορούσα να γράψω μια χιουμοριστική ελεγεία για τα καμώματά τους, όμως η συνήθεια αυτή έγινε πλέον επικίνδυνη. Κι έγινε αφόρητα επικίνδυνη επειδή είναι εντελώς αδικαιολόγητη!
Κι επειδή η ανάρτησή μου είναι προσωπική υπόθεση και κάποιοι θα με κατηγορήσουν για το περιεχόμενο και το ύφος μου, ΚΑΤΑΘΕΤΩ μαζί και τον πόνο μου (σωματικό και ψυχικό), πως τον τελευταίο μήνα, με χτύπησαν δυο φορές, ενώ ήμουν σταματημένος στο σηματοδότη! Δυό φορές ενώ περίμενα στο κόκκινο, έπεσαν πάνω στη μηχανή μου, με έριξαν, με τραυμάτισαν (ευτυχώς ελαφρά), επειδή μιλούσαν στο κινητό τηλέφωνο! Και μιας και τό 'φερε ο λόγος, πέρισι τον Ιούνιο με έριξε μια κυρία, η οποία ενώ οδηγούσε πολύ αργά (σαν ποταμόπλοιο στον Σηκουάνα) έτρωγε παγωτό. Το παγωτό έπεσε στα μπούτια της, έκανε τη στραβοτιμονιά κι έπεσε πάνω στη μηχανή μου! Έλεος!
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: 1. Επειδή τις αγαπάμε και τις σεβόμαστε, ΔΕΝ μπορούμε να τις δείρουμε!
                               2. Αγοράστε της blue tooth!
                        και 3. Δείτε το video!

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αν και φοβάμαι τον ΕΛ ΣΙΝΤ,θα δηλώσω ότι και μόνο που γέλασα τόσο,ξεπερνω την πραγματικότητα, ότι είσαι αδιόρθωτος ρατσιστής, μισογύνης,φίδι που πρέπει να μπεί στην τρύπα του.
Ποτέ δεν θα πώ τα παραπάνω ,γιατί οι γυναίκες έχουν παντα δίκιο, όχι μόνο γιατί τις αγαπάμε,αλλά γιατί πάντα έχουν δίκιο.
Δεν μπορώ να σε φανταστώ να κάθεσαι στην θέση του συνοδηγού και να οδηγεί γυναίκα. Μόνο κοιμισμένο.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΓΥΝΑΙΚΟΠΛΗΚΤΕ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καμπάνια θα κάνετε και γιαυτό;
Τι σας φταίει ο Δήμαρχος;

Ενας ανώνυμος δημότης.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ
προβοκάτσια η υπογραφή
Ο χρήστης paratiritis είπε…
Αγαπητέ Υδάτη, το ότι γυναίκες οδηγοί κόντεψαν δυο τρεις φορές να σε "καθαρίσουν" δεν είναι απαραίτητα κακό για την ανθρωπότητα. Κάτι θα ξέρουν παραπάνω.

(Κι όταν το παγωτό μιας γυναίκας πέφτει στα μπούτια της, εσύ τον ΕΑΥΤΟ σου σκέφτεσαι? Κι όχι το παγωτό και τα μπούτια της? Πόσο ανέραστοι καταντήσαμε...)

Κορίτσια keep driving. Δε μπορεί, θα τον πετύχετε...
ΚΚΚλαν κορίτσια στο βολάν
Ο χρήστης Alexander Ydates είπε…
Είναι τόσο άσχετες ρε ΚΚΚλαν, που δεν μπορούν να με πετύχουν για τα καλά!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Aγκαθε,υποσχεθηκα στον Υδατη και στον εαυτο μου να βλεπω μονο την χιουμοριστικη πλευρα αυτων των αναρτησεων και για να του την σπασω του στελνω μονο οσα μισογυνικα mail μου στελνουν και κανενα αλλο.
ΕΛ ΣΙΝΤ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εσύ φταίς λοιπόν ΕΛ ΣΙΝΤ, για την υποτροπή που παρουσίασε ο ΥΔΑΤΗΣ!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Παιρνω ολη την ευθηνη πανω μου!
ΕΛ ΣΙΝΤ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αν δεν το γράψεις σωστά ,δεν παίρνεις τίποτα πάνω σου.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αν για ενα υ που εγινε η απαλασσομαι των ευθυνων μου τοτε θα συνεχισω να γραφω ευθηνη σε ολα τα πεδια της καθημερινοτητας μου.
ΑΙΛ ΣΟΙΝΤ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αιπητέλους αινας νέοσ φηλωσ του πμλοκγσ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυκλοφορεί ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ο κουτσοφλέβαρος...

Κυκλοφορεί ο Χριστουγενιάτικος ΚΑΤΟΙΚΟΣ!

Κυκλοφορεί ηλεκτρονικά ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ Νοεμβρίου!