Η λύση είσαι εσύ


Ψάχνεσαι με τα κινήματα, με τις αγάπες, με τους πολιτικούς...ερωτήσεις γυρεύουν απάντηση...ενώ η απάντηση είσαι εσύ, η λύση είσαι εσύ...εσύ είσαι η αρχή της..μάθε, διάβαζε, εκπαιδεύσου και "εκπαιδεύσου"...οι πολιτικοί κοιτάζουν το πορτοφόλι, οι αγάπες καταλήγουν είτε σε εγωϊσμούς και κτητικότητες είτε σε βολέματα και τα μαζικά κινήματα πάνω στην κάβλα τους για μεγαλύτερη απήχηση μετατρέπονται σε μηχανές του κιμά που τα αλέθουν όλα...ρίξε μια ματιά στον καθρέφτη σου και άρχισε την κριτική από σένα....μικροπρέπειες, φόβοι, ενοχές, συμπλέγματα..κανείς δεν μπορεί να υποσχεθεί ότι μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο, αλλά αν αρχίσουμε να ξεμπλέκουμε το κουβάρι μέσα μας...μη δέχεσαι παθητικά αυτά που σου επιβάλλει ο εαυτός σου ως δεδομένα...τα πράγματα είναι τόσο ρευστά που τα δόγματα έχουν πεθάνει και τα θέσφατα είναι πια ντεμοντέ και άχρηστα...σπρώχνω τον εαυτό μου στην ιδιωτεία σημαίνει απαγορεύω στο μυαλό μου να σκέφτεται...πομπός και δέκτης...οι κεραίες θα μεταφέρουν το σήμα..ποιο σήμα; καθένας έχει τη δική του αλήθεια, αλλά δεν μπορεί κάπου όλες έχουν μια κοινή ρίζα, έναν κοινό στόχο...ασφάλεια, ανθρωπιά, ανεκτικότητα...όσο παραμένουμε αποχαυνωμένοι με τα μπούτια στην τηλεόραση τα πράγματα παύουν να συμβαίνουν...γίνε ο κινητήριος μοχλός..

Πιστεύω ότι το blog μας είναι γκέτο. Κι αν αυτό αρέσει σε αρκετούς, εμένα δεν μ' αρέσει καθόλου. Και εκτός από πομποί θα πρέπει να γίνουμε και δέκτες. Όλοι αυτοί που έχουν διαφωνήσει κατά καιρούς -ο ανώνυμος δημότης, taxalia οι πιό πρόσφατοι- μήπως θα πρέπει να προβληματίζουν αντί να εξοστρακίζονται; Και γιατί θα πρέπει κάποιον που διαφωνεί μαζί μας να του την πέφτουμε 5-6 νοματαίοι "να τον βάλουμε στη θέση του"; Μήπως στραβά αρμενίζουμε; Μπάααα, ο γιαλός είναι στραβός . Και επιτέλους, αντί να λέμε τον πόνο μας εδώ μέσα -γιατί περί αυτού πρόκειται τελικά-μήπως πρέπει να βρούμε τον τρόπο να βγούμε και λίγο παραέξω;
Ζητώ συγνώμη για το ύφος μου αλλά μετά από τρεις και πλέον γεμάτους μήνες λειτουργίας έχω καταλήξει σε μερικά συμπεράσματα. Και το βασικό είναι ότι έχουμε πιάσει limit up. 50-60 άνθρωποι την ημέρα , 150-200 αν μας βάλουν και στα πιό εμπορικά blogs, που κι αυτά σιγά σιγά θα μας κόψουν. Και επειδή έχω κατηγορηθεί ότι κοιτάω μόνο τα νούμερα, δηλώνω άπαξ ότι αυτό που με ενδιαφέρει είναι οι πολλές διαφορετικές απόψεις. Θέλω το blog μας να αφουγκράζεται την κοινωνία των Αμπελοκήπων. Δεν θέλω να γράφω εγώ και 2-3 φίλοι και να μπαίνουν και μερικοί ακόμη και όλοι μαζί να λέμε "μπράβο φίλε τι ωραία που τα λες, είσαι μεγάλος κλπ κλπ". Αυτά τα λέμε και στον καφενέ. Θέλω να είμαι πομπός και δέκτης... Πρώτα δέκτης. Και εδώ θα συμφωνήσω με τον Υδάτη για την αναγκαιότητα συμμετοχής. Πρός όλους τους "Ανώνυμους Δημότες", επώνυμους ή μη: Γίνε ο κινητήριος μοχλός..Η λύση είσαι εσύ!

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλο το κειμενάκι δε λέω αλλά συμμετοχή συμμετοχή , μας έχετε ζαλίσει.
Άκου κι αυτό:
Τι την θες την συμμετοχή αφού:
"τα μαζικά κινήματα πάνω στην κάβλα τους για μεγαλύτερη απήχηση μετατρέπονται σε μηχανές του κιμά"
ΣΥ ΕΙΠΑΣ!!

Πεταλουδίτσα (ΓΧ για όσους δεν το έμαθαν ακόμη)
Ο χρήστης anevlavis είπε…
"Κάλιο αργά,παρά ποτέ" αγαπητέ Κώστα Π. Επί τέλους το κατάλαβες. Η αυτοκριτική δε βλάπτει. Έκοψες τις μαγκίτσες που έκανες στην αρχή, να την πέφτεις άκομψα στους σχολιαστές, φυσικά με ψευδώνυμα. Το επίσημο προσωπείο σου έπρεπε να είναι καθαρό. Δεν έχω αποδείξεις γι' αυτά που λέω, όμως το πιστεύω ακράδαντα. Μακάρι να αποδειχτεί ότι κάνω λάθος και θα ζητήσω μέσα από το μπλογκ δημόσια συγγνώμη. Το συμπεραίνω από την εν γένει στάση σου ως υπεύθυνος του μπλογκ.

Εγώ δεν πολυσυμμετέχω, όχι γιατί έχω κανένα πρόβλημα μαζί σας αλλά γιατί έχω άλλη δουλειά που με απορροφά και δεν έχω πολύ χρόνο. Έστω και πιο αραιά όμως βλέπω τις αναρτήσεις σας.

Αντίθετη γνώμη, που δίνει όμως κίνητρο στην αναγνωσιμότητα του μπλογκ, βλέπω ότι σας έμεινε μόνο ο ανώνυμος δημότης. Η ανωνυμία του δεν πειράζει, αφού ο άνθρωπος είναι ευπρεπής και τηρεί τη δεοντολογία όσον αφορά το σεβασμό των συνομιλητών του.

Φίλε ανώνυμε δημότη, σε πάω γιατί κι εσύ μου φαίνεται ότι ανήκεις στην κατηγορία των επάρατων όπως κι εγώ. Σε προτρέπω, αν μπορείς, κατοχύρωσε ένα ψευδώνυμο στο διαδίκτυο και γράψε με αυτό. Είναι καλύτερα. Αποφεύγεις την προβοκάτσια. Γιατί και οποισδήποτε άλλος μπορεί την ώρα που κάνει σπονδή στον Αυνάν, να καταθέσει όλες τις τελετουργίες της σπονδής και να υπογράψει δήθεν ως ανώνυμος δημότης.

Σόρυ Κώστα Π. για όσα σε καταλογίζω, αν όμως ανάψει το γλέντι με σχόλια στο μπλογκ σου, πάλι κερδισμένος θα είσαι.
Ο χρήστης paratiritis είπε…
Καλά σας έβαλε ο Ανδρέας Παπανδρέου στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, αλλά ο μαλάκας ξέχασε να κλειδώσει!!!
ΚΚΚλαν
(Καλή χρονιά συμπλογκίτες συμπλογκίτισσες)
Ο χρήστης paratiritis είπε…
Καλωσορίζω τον υπέροχο ΚΚΚλαν! Μού έλειψες! Όπως και τον "επάρατο" Ανε-βλαβή, που βρήκε και συμπολεμιστή!
Η παρουσία όλων σας είναι η κινητήρια δύναμη του blog!
Πρός Γ.Χ.: Είσαι το συνώνυμο της κυνικής αλήθειας! Γι' αυτό γουστάρω να σε διαβάζω. Το Πεταλουδίτσα τί το θέλεις;
Γ.Χ. for ever!
Ο χρήστης Alexander Ydates είπε…
Το προηγούμενο post, βέβαια είναι δικό μου. Οφείλεται στο ότι μπήκα απο άλλο υπολογιστή...
Ο χρήστης Κώστας Π. είπε…
7-12-08 (Απόσπασμα από σχόλιο μου)

"Προσωπικές επιθέσεις και αντεγκλήσεις πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχουν, ειδικά σε ένα ποστ για τα ΑΜΕΑ. Απευθύνομαι σε όλους μας. Αν θέλετε να βρίσετε, να προσβάλετε, να κράξετε κάποιον από δω και στο εξής θα παρακαλούσα ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ΕΜΕΝΑ. Το εννοώ αυτό."

Χαίρομαι πολύ που τηρείται μια από καρδιάς παραίνεση μου. Παρακαλώ πολύ ας συνεχίσουμε έτσι.

Ευχαριστώ
Ο χρήστης anevlavis είπε…
Δεν βρίζω και δεν έβρισα ποτέ. Κρίνω και κατακρίνω συγκεκριμένη στάση σου ως χειριστή του μπλογκ. Μπορεί να έχω και άδικο. Όμως σε καμία περίπτωση δεν τηρώ κάποια παραίνεσή σου ΝΑ ΒΡΙΖΩ ΕΣΕΝΑ αγαπητέ Κώστα Π.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ετσι ξεκινάνε οι μεγάλοι έρωτες...
ΚΚΚλαν
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δηλώνω υποταγή,λατρεία,συμφωνία,στους επάρατους όλου του κόσμου.Αρκεί να υπάρχουν.Δίνουν περιεχόμενο στην ύπαρξή μου.
Δεν γουστάρω πια όσους συμφωνούν μαζί μου,ούτε και όσους συμφωνούν με τον εαυτό τους.
Επάρατοι όλου του κόσμου ενωθείτε,αλλα μην κάνετε το λάθος να συμφωνείτε,γιατί θα γίνεται σαν τους άλλους
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δεν κατάλαβα, είναι κακό,να συμφωνούν ,όσοι διαφωνούν μαζι σας;
Ετσι αντιλαμβάνεστε την ελεύθερη έκφραση γνώμης;

Ενας ανώνυμος πολίτης
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ο Κώστας Π. είναι φούστης. Μαμιέται ασύστολα δεξιά και αριστερά και την
πέφτει άκομψα χρησιμοποιώντας διάφορα ψευδώνυμα όπως Ούρσουλα. Λουκρητία,Νταίζη.

Βλέπεις, το επίσημο προσωπείο του έπρεπε να είναι καθαρό. Δεν έχω αποδείξεις γι' αυτά που λέω, όμως το πιστεύω ακράδαντα. Μακάρι να αποδειχτεί ότι κάνω λάθος και θα ζητήσω μέσα από το μπλογκ δημόσια συγγνώμη. Το συμπεραίνω όμως γιατί μια μέρα τον είδα να κρατάειι ένα γράμμα. Οπότε λέω: "Αααα, το
πάει το γράμμα αυτός"

Δεν τον βρίζω ούτε τον κράζω ούτε τον προσβάλλω και δεν έβρισα ποτέ. Κρίνω και κατακρίνω συγκεκριμένη στάση του.(Συγκεκριμένα την στάση 71 δύο βήματα πάνω από την αγαπημένη όλων 69).

Μπορεί να έχω και άδικο.

ΓΧ

ΥΓ: Μια φανταστική ιστορία, βασισμένη σε παραπάνω σχόλια, υβριστική κατόπιν παραίνεσης του, για να σας δείξει πως δουλεύουν τα ΜΜΕ. Συγχαρητήρια κύριοι. Γίνατε ΜΜΕ.
Ο χρήστης paratiritis είπε…
Φίλε ανώνυμε πολίτη, θαυμάζω το κουράγιο σου να ερμηνεύσεις τον ποιητή άγκαθο και να βγάλεις συμπέρασμα. Είναι σαν να ερμηνεύει κάτι 'χρυσοπράσινες μύγες πάνω στα σκατά" του Ελύτη. Πρότείνω την ανέγερση μνημείου "Του ανωνύμου πολίτου" που έπεσε στη μετάφραση
ΚΚΚλαν
Ο χρήστης paratiritis είπε…
ο Κώστας Π. είναι φούστης δηλαδή φτιάχνει φούστες. Μαμιέται ασύστολα δεξιά κι αριστερά, δηλαδή εκτελεί χρέη μαμής όποτε του ζητηθεί. Η επιχείρησή του έχει την επωνυμία "Λουκρητία Νταίζη-Ούρσουλα και υιοί"
Το αγαπημένο του χόμπυ είναι η διακίνηση αλληλογραφίας οπότε πάει το γράμμα και σαλιώνει το γραμματόσημο, ενώ η αγαπημένη του στάση είναι η Πιερράκου και το 20 γιατί με το 69 πάει κατά το ΚΤΕΛ Μηχανιώνας
Κώστα Π. είσαι ΜΜΕ (μικρομεσαία επιχείρηση) Οι μάσκες έπεσαν.
Ξαναβάλτε τις, απόκριες έχουμεεεεεεεεεεεεεεεεε.
Γειά σου Γ.Χ. με τις πενιές σου
ΚΚΚλαν
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γιατί τοση μπόχα σ'αυτό το σχόλιο ?

Ενας ανώνυμος δημότης .
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Στον Ελύτη πες τα αγαπητέ ανώνυμε
Ο χρήστης anevlavis είπε…
Το να ασκείς κριτική, ενδεχομένως και άδικη, για το πως διαχειρίζεται το μπλογκ ο χειριστής του είναι άλλο πράγμα, και άλλο πράγμα είναι να ασχολείσαι με την προσωπικότητά του χυδαία και προσβλητικά. Λυπάμαι πολύ για κάποια σχόλια που ακολούθησαν το δικό μου. Τιμώ και σέβομαι τον Κώστα Π. ως συνάνθρωπό μου και ως προσωπικότητα. Τον στηρίζω απόλυτα και δεν επιθυμώ να συμμετέχω άλλο σε αυτή την κουβέντα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
-ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑΑΑΑΑΑΑ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΨΕΥΤΗΣ Τ΄ΑΚΟΥΣ; Λέει ο κ. Παπαφρίγκος , βουλευτής του Ν. Φδιώτιδας.
-ΜΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΨΕΥΤΗ. ΑΠΛΑ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΛΕΤΕ ΨΕΜΜΑΤΑ. Λέει ο αντίπαλος βουλευτής κ. Ασπρομαλούρος
- ΑΣ ΗΡΕΜΗΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΚΎΡΙΟΙ. ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΆ κ. ΠΑΠΑΦΡΙΓΚΟ ΜΟΥ. ΑΛΛΟ ΨΕΥΤΗΣ, ΑΛΛΟ ΛΕΤΕ ΨΕΜΜΑΤΑ, είπε ο κύριος Χ. πριν προχωρήσει σε διαφημίσεις.

Και μια στατιστική ανάλυση : Στο σχόλιο μου περί Νταίζης χρησιμοποίησα 114 λέξεις εκ των οποίων οι 76 (ακριβώς τα 2/3 δηλαδή) ΔΕΝ ήταν δικές μου αλλά αντιγραφή ολόκληρων προτάσεων από προηγούμενα σχόλια.
Ζήτω το alter!

ΓΧ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εχω την εντύπωση,ότι η ανωνυμία ,μας εξαχρείωσε.
Το εσωτερικό μας κτήνος,μάλλον θέλει συμμάζεμα.
Οτι είχε να αποδέιξει ο καθένας,μάλλον το έκανε με τον "καλύτερο τρόπο";

ανώνυμος αγκαθος
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Προσωπικά αιτούμαι άδεια,για καμμιά καλή ταινία,μουσική βραδιά,παρέα με φίλους.
Κώστα,αν σε βρίσω,θα μου την δώσεις;
Δεν μπορώ για ένα διάστημα,τον μεσιανισμό.Αρκετά διορθώσαμε,τους άλλους,θέλω λίγο χρόνο και για μένα.
Ο χρήστης Κώστας Π. είπε…
Ευχαριστώ όλους για τα σχόλια .

Προς Άγκαθο: Άδεια μετ' αποδοχών και ανοιχτή ημερομηνία επιστροφής

Προς Ανευβλαβή: Ευχαριστώ για την στήριξη και τον σεβασμό που βγαίνει απο το τελευταίο σχόλιο. Αν και δεν νομίζω ότι χρειάζονταν. Όπως έχω ξαναπεί, όλες οι απόψεις σεβαστές.

Προς ΓΧ: Καλό το χιούμορ, γέλασα με την Νταίζη. Μια μικρή παρατήρηση: Δεν νομίζω ότι κανένας χρειάζεται υποστήριξη εδώ μέσα. Οπότε ούτε κι εγώ

Προς όλους: Έθιξα ένα θέμα που με καίει περί γκέτο και δεν είδα κάποιο σχόλιο. Μάλλον μόνο εμένα καίει , οπότε λανθασμένη επιλογή θέματος.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ευχαριστώ για τις αποδοχές,της άδειας.
Τελευταίο σχόλιο.
Μη γρινιάζεις Κώστα κι εμείς,το γκέτο μας βγάλαμε.
ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυκλοφορεί ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ο κουτσοφλέβαρος...

Κυκλοφορεί ο Χριστουγενιάτικος ΚΑΤΟΙΚΟΣ!

Κυκλοφορεί ηλεκτρονικά ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ Νοεμβρίου!