Ντεμπούτο με... σημασία για τον Εκτορ Ραούλ Κούπερ! Μίλησε για τον ΠΑΟΚ!



Action Images
Θεσσαλονίκη
Χωρίς να αποκαλύψει τα αγωνιστικά πλάνα του, διότι «... είναι κάτι που δεν το κάνω, σε αντίθεση με ορισμένους προπονητές που το πράττουν», τοποθετήθηκε ενώπιον των εκπροσώπων του Τύπου για το κυριακάτικο ντέρμπι του Αρη με τον ΠΑΟΚ ο Εκτορ Ραούλ Κούπερ.

«Θα κάνω το ντεμπούτο μου σε ένα παιχνίδι που ξέρω πολύ καλά τη σημασία του. Εχω αισθανθεί, εκτός των άλλων και από τη συμπεριφορά του κόσμου, τι σημαίνει το παιχνίδι της Κυριακής. Με σταματούν παντού και με προτρέπουν για το καλύτερο δυνατό. Τον ίδιο ενθουσιασμό έχουμε κι εμείς και η ομάδα. Είμαστε πολύ αισιόδοξοι και έχουμε σκοπό να κερδίσουμε. Έχουμε δουλέψει πολύ αυτές τις δέκα μέρες. Δεν έχουμε κάποια μαγική συνταγή. Προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε τις αδυναμίες μας και να εντοπίσουμε τις αδυναμίες του αντιπάλου για να 'χτυπήσουμε' σε αυτές. Έχουμε αλλάξει ορισμένα πράγματα σε θέματα τακτικής και αντίληψης. Ξέρουμε ότι παίζουμε με μία ομάδα που ποντάρει στη δύναμη και την πίεση.
»Η φιλοσοφία μας είναι να κερδίζουμε όλα τα παιχνίδια. Είμαστε πολύ ευτυχείς με την ανταπόκριση που έχουν δείξει οι ποδοσφαιριστές. Δίνουν τα πάντα, υπερβάλλουν τον εαυτό τους και πιστεύουμε ότι αυτό θα έχει αποτέλεσμα στο γήπεδο. Σε γενικές γραμμές η φιλοσοφία μου είναι πως όταν φθάνουμε σε μία ομάδα δίνουμε ίσες ευκαιρίες σε όλους. Αυτή την στιγμή, βέβαια, δεν μπορούμε να αλλάξουμε την ομάδα σε μεγάλο βαθμό. Θα συνεχίσουμε περίπου όπως είμαστε και στην πορεία ίσως αλλάξουν κάποια πράγματα», ανέφερε ο τεχνικός των 'κίτρινων', ο οποίος εξήγησε για τον Σεμπαστιάν Αμπρέου, ο οποίος αναμένεται να επιστρέψει σε ελληνικό έδαφος αύριο:

'Αν έρθει, όπως υπολογίζουμε και όπως πιστεύουμε, ξεκούραστος και με ενθουσιασμό για το παιχνίδι, παρόλο που θα αφιχθεί την τελευταία στιγμή, θα τον πάρουμε μαζί μας. Θα το συζητήσουμε και θα δούμε».

Ερωτηθείς για την άποψη που έχει σχηματίσει για την ομάδα, απάντησε: «Εχω μία εικόνα καλή. Η ομάδα διαθέτει καλούς παίκτες, έχει πνεύμα και όρεξη για δουλειά. Σε γενικές γραμμές έχουμε καλή ομάδα και έφτασε η ώρα να το δείχνει αυτό σε κάθε παιχνίδι. Δεν υπάρχει κέρδος να λες 'μου λείπει αυτό ή εκείνο'. Αυτό που έχουμε τη δεδομένη στιγμή είναι το καλύτερο. Υπάρχουν πράγματα που οι ποδοσφαιριστές τα έχουν ήδη καταλάβει. Χρειάζεται βέβαια δουλειά για μερικά ακόμη πράγματα. Η μεγαλύτερη απαίτησή μου από κάθε ομάδα μου είναι να έχουν ανταπόκριση οι ποδοσφαιριστές, να δίνουν τα πάντα σε προπονήσεις και παιχνίδι. Τη δεδομένη στιγμή αυτό το βλέπω».

Επισήμανε, επιπλέον, πως «η πίεση είναι αυτή που σε κάνει να έχεις στόχους και σε κρατάει ζωντανό στο ποδόσφαιρο. Ετσι το αντιλαμβάνομαι εγώ. Η απαίτηση είναι να βάλουμε ένα γκολ με τον ΠΑΟΚ και να μη δεχτούμε κανένα».

Είπε, ακόμη, με βεβαιότητα ότι «κάποια στοιχεία της ομάδας του Κούπερ πρέπει να τα δούμε από αυτήν την Κυριακή. Σίγουρα, όμως, πρέπει να γίνει αυτό από τα επόμενα παιχνίδια».

Συγκρίνοντας, δε, το ντέρμπι της Ιντερ με την Μίλαν, που έχει ζήσει επίσης, με το κυριακάτικο τόνισε: «Αισθάνομαι πως εδώ ζούμε περισσότερο τα... προεόρτια του αγώνα. Σε διεθνές επίπεδο είναι πιο φημισμένο το ντέρμπι του Μιλάνου. Εδώ βλέπω πως ο κόσμος το ζει περισσότερο, υπάρχει μεγαλύτερος φανατισμός και απαίτηση απ΄ό,τι στην Ιταλία».

Κατέληξε λέγοντας: «Εγώ είμαι ο υπεύθυνος της ομάδας για να δώσουν τα μέλη της το μεγαλύτερο που μπορούν. Δεν είμαι εγώ το αστέρι της ομάδας. Η λάμψη και το αστέρι είναι η ομάδα».
Newsroom ΔΟΛ   με πληροφορίες: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυκλοφορεί ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ο κουτσοφλέβαρος...

Κυκλοφορεί ο Χριστουγενιάτικος ΚΑΤΟΙΚΟΣ!

Κυκλοφορεί ηλεκτρονικά ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ Νοεμβρίου!