Συνωμότες...

του Δημήτρη Δανίκα
Να πιάνεις την μύτη σου και να τρέχεις με τα χίλια προς την έξοδο απ' αυτή την απίστευτη παρακμή. Γιατί πάλι η θεωρία συνωμοσίας. Γιατί πάλι φταίνε οι αόρατοι, της Ελλάδας, εχθροί. Γιατί πάλι η καραφαρσάρα επιπέδου τρίτης ερασιτεχνικής. Γιατί πάλι η γνωστή σκηνή βρεφονηπιακού σταθμού. Ποιος πέταξε την σαΐτα παιδάκια; Ρωτάει η δασκάλα. Εσύ Δημητράκη; Όχι κυρία. Ο πισινός μου. Εσύ Λαλάκη. Όχι κυρία ο πισινός μου. Για να μην πολυλογώ από πισινό σε πισινό ολόκληρο το πολιτικό σύστημα πέφτει και σπάει το ντουβάρι παρασύροντας την χώρα στο απόλυτο κενό.

Τι θα έκανα εγώ; Αν φυσικά ήμουν εντελώς καθαρός.

Πρώτο: Θα ζητούσα τάχιστα την άρση της προσωπικής μου ασυλίας.

Δεύτερο: Θα άνοιγα όλους τους προσωπικούς μου λογαριασμούς. Μαζί μ' εκείνους της γυναίκας μου, των παιδιών μου, των γονιών μου και των αδελφών μου.

Και ύστερα θα απαιτούσα από την Δικαιοσύνη και από κάθε αρμόδιο μηχανισμό να σπεύσει με ταχύτητες διαστημικές, να ερευνήσει και να καταλήξει ώστε στο τέλος να αποδοθώ στην κοινωνία εντελώς καθαρός. Και μετά απ' αυτή την διαδικασία θα έσπευδα αμέσως να στείλω στην φυλακή κάθε αλητήριο που με συκοφάντησε και που διέσυρε το όνομά μου χωρίς ντροπή. Αυτή η καλύτερη επίθεση. Αυτή η καλύτερη απάντηση. Αυτή η καλύτερη τακτική. Αυτή και μόνο αυτή η λύση η μοναδική. Αλλιώτικα, άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε δηλαδή.

Α, και κάτι ακόμα. Γιατί αυτοί και μόνο αυτοί με τις πράξεις τους, την συμπεριφορά τους και τους ελιγμούς τους συνωμοτούν. Αυτοί με τα άπειρα σκάνδαλά τους. Αυτοί του ενός κόμματος που καταγγέλλουν τους άλλους του έτερου κόμματος. Για την Siemens. Για τα εξοπλιστικά προγράμματα. Για το Βατοπέδι. Για τις υπερτιμολογήσεις των φαρμάκων. Για κάθε χιλιόμετρο ασφαλτόστρωσης κάθε Εθνικής που για τους πολίτες της Ψωροκώσταινας κοστίζει ίσαμε και πέντε φορές περισσότερο από το αντίστοιχο κάθε χώρας ευρωπαϊκής.

Αυτοί που εκτροχίασαν τον προϋπολογισμό των Ολυμπιακών Αγώνων από τα τέσσερα στα τριάντα δισεκατομμύρια euros. Γιατί οι μεν κατηγορούν τους άλλους για μίζες, διαπλοκή και μαύρο πολιτικό χρήμα. Αυτοί με τις θεατρικές παραστάσεις των εξεταστικών επιτροπών τους. Αυτοί που ως αντιπολίτευση κατηγορούν τους κυβερνητικούς ως απατεώνες και μεγαλοκλέφτες. Αυτοί που όταν αναλαμβάνουν τον κυβερνητικό θώκο κατηγορούνται από τους χτεσινούς κατηγορούμενούς τους ως επίορκοι και λαμόγια της εσχάτης υποστάθμης. Αυτοί λοιπόν οι συνωμότες που κατ' εξακολούθηση βάλλουν εναντίον του συστήματος το οποίο υποτίθεται ότι προασπίζουν ως κόρη οφθαλμού. Οι συνωμότες έχουν ονοματεπώνυμο και ιδιότητα πολιτικού.

Έτσι οι πολίτες αντί για Κοινοβούλιο λαμβάνουν εικόνες οικογενειακού πορνείου και κοινωνικού χαμαιτυπείου. Οπού ο σύζυγος καθυβρίζει «πουτάνα» την σύζυγό του. Εκείνη ανταποδίδει λέγοντάς του ότι είναι νταβατζής. Και η αδελφή κατηγορεί τον αδελφό της ότι εκείνος την έχει βγάλει στο κλαρί. Και φυσικά την κρίσιμη στιγμή, όλοι μαζί μ' ένα στόμα και μια φωνή ωρύονται πως για όλα αυτά φταίει η κοινωνία η άθλια και κακιά. Τώρα τι να τους πεις; Ου να μου χαθείς!

ΠΗΓΗ: εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυκλοφορεί ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ο κουτσοφλέβαρος...

Κυκλοφορεί ο Χριστουγενιάτικος ΚΑΤΟΙΚΟΣ!

Κυκλοφορεί ηλεκτρονικά ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ Νοεμβρίου!