Έχω κι εγώ βιντεοκασέτα - βόμβα!

γράφει το κορίτσι του διπλανού portal


Παίδες μου αγαπημένοι, το κρατούσα κλειστό το στόμα μου τόσο καιρό αλλά ήρθε η ώρα να μιλήσω, βάζοντας βαθιά το μαχαίρι στο κόκαλο. Ναι, είναι αλήθεια, έχω κι εγώ κασέτα-βόμβα. Απλά την κρατούσα μέχρι τώρα στα συρτάρια μου ακολουθώντας γραμμή Βαγγέλη (μαλάκας είναι δηλαδή ο Βαγγέλης και κρατάει όλα τα ωραία στα συρτάρια του για μια ώρα ανάγκης;).
Όχι δεν συνομιλώ με ΤΟ αγόρι του έθνους, το γραμμωμένο, το σφιχτοδεμένο, το οπλισμένο, το υπεραντρουά, γιατί αυτό το αγόρι είναι φίρμα κι εγώ ποια είμαι; Μήπως είμαι κάποια; που θα λεγε και η Δήμητρα Παπαδοπούλου. Ένα καρτούν είμαι. Βέβαια κι αυτός ένα καρτούν είναι, τώρα που το σκέφτομαι, αλλά στο πιο famous. Οπότε από γενικό γραμματέα ΝΔ κι απάνω συνομιλεί (και μαγνητοφωνεί). Τους κοινούς θνητούς, εμάς, απλώς μας βαράει άμα τον εκνευρίσουμε.
Η κασέτα που έχω εγώ (ωχ… άκου κασέτα! Διάολε, πως μου ήρθε ο όρος κασέτα; Ούτε υπουργός πολιτισμού από Ζ να είχα θητεύσει…), σόρι το βιντεάκι θέλω να πω, είναι με ένα πιο ανώνυμο τέκνο –σόρι, τεκνό θέλω να πω, μην τον αδικήσω τον άνθρωπο, τόσο γυμναστήριο έχει πληρώσει κι αυτός- της Χρυσής Αυγής, απ' αυτά που οργώνουν τις γειτονιές και περνάν τις γιαγιάδες απέναντι, για να πάνε στις τράπεζες να πάρουν τη σύνταξη κάθε πρώτη μηνός. Φυσικά, η αποστολή τους δεν σταματάει μόλις τις περάσουν απέναντι. Τις περιμένουν ήσυχα-ήσυχα να φτάσουν στο ταμείο, να εισπράξουν ΟΛΗ τη σύνταξη (γιατί οι γριές την εισπράττουν ΟΛΗ τη σύνταξη, δεν έχουν καμία εμπιστοσύνη στο τραπεζικό σύστημα και τώρα που το σκέφτομαι μήπως ξέρουν κάτι που δεν ξέρουμε; Κι εμείς που είχαμε εμπιστοσύνη στο τραπεζικό σύστημα, είδαμε τι κερδίσαμε. Ούτε τα ΑΤΜ τα θέλουν οι γριές. Δεν ξέρω γιατί. Φαντάζονται ότι τα ΑΤΜ είναι σατανικά ρομπότ που ρουφάνε το ωραίο σου το συνταξάκι και σου το εξαφανίζουν. Χειρότερα κι από Χουντίνι τα ΑΤΜ σου λέει. Γι' αυτό τα μετράν και τα ξαναμετράν τα φράγκα που θα βγουν από τη σχισμή για να 'χουν το κεφάλι τους ήσυχο. Ο γέρος είναι πιο της ζωής και κάπως τα εμπιστεύεται τα ΑΤΜ, αλλά δυστυχώς έχει πεθάνει προ πολλού. Τον έχει φάει η γριά). Τι έλεγα; Α, ναι. Τις περιμένουν λοιπόν τις γριές να πάρουν ΟΛΗ τη σύνταξη από το ταμείο και μετά τις περνάν πάλι απέναντι, τους αρπάζουν τις τσάντες και πάνε επιτέλους στο σπίτι τους. Η καλή πράξη της ημέρας ολοκληρώθηκε.
Συγχωράτε με, παίδες μου αγαπημένοι, που παρουσιάζω μια τρικυμία στο κρανίο. Φταίει ότι κάθισα να σας γράψω μόλις άκουσα τα γεγονότα με τον Μπαλτάκο και όσο και βούδας να έχω γίνει, συγχύστηκα. Δηλαδή το κατάλαβα το παλικάρι, τον γιο Μπαλτάκου, που μπήκε μέσα και τα 'κανε λαμπόγυαλο. Ρε κουφάλες -σου λέει το παιδί τώρα- ο μπαμπάς μου σας εμπιστεύτηκε ότι ο Αντώνης δεν σας πάει, γιατί είναι σικαρία, και σεις πήγατε και τον βγάλατε στα μανταλάκια; Α, θα τις φάτε τις ψιλές σας. Διότι με όποιο δάσκαλο καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις, σου λέει. Κι αυτό το παιδί με τα κασσιδιάρικα μεγάλωσε. Το έπαιρνε από το χέρι ο μπαμπάς και το πήγαινε βόλτα, το καλοκαίρι, μέχρι το σκοπευτήριο στην Καισαριανή να θυμάται τους κομμουνιστάς, και όταν έπεφτε το κρύο, στα γουναράδικα. Οπότε έχει τα νεύρα του από 2 ετών το παλικάρι, λογικό είναι. Δεν είναι και σε φόρμα η ομάδα, πολύ θέλει να αρχίσεις να σπέρνεις μπουνιές και κλωτσιές; Για τον μπαμπά μου ρε γαμώτο. Τόσο κόπο έκανε να με διορίσει κάπου καλά, τώρα τι θα απογίνω εγώ; Θα πέσω στον Σύρριζα με όλη τη πλέμπα που είναι σε διαθθεσιμότητα;;; Το σκεφτήκατε το δικό μου το μέλλον τσόγλανοι; Όχι, ε; Ε, πάρε να ΄χεις.
Τι λέγαμε; Α, ναι, για την κασέτα. Έχω που λέτε κασέτα-σοκ παίδες μου αγαπημένοι, όπου συνομιλώ με κάποιον. Έτσι κι ανοίξω το στόμα μου θα γίνει χαμός, θα πέσει η κυβέρνηση, θα αλλάξει προφίλ η ευρωπαϊκή ένωση και θα γίνει ανφάς. Θα κλάψουν μανούλες, λέμε. Θα αγκαλιαστεί ο Νικήτας με τον Άρη και θα στέλνουν φιλάκια μαζί στον Καμίνη.
Επειδή όμως η πραγματικότητα στην Ελλάδα του σήμερα ξεπερνάει κάθε φαντασία, επειδή αυτός είναι ο λόγος που δεν κάνουν πια τόσα σίριαλ στην τηλεόραση, τι να τα κάνουν αφού έχουν την καλύτερη μυθοπλασία, τις ειδήσεις, θα σας βάλω ένα κουίζ: με ποιον συνομιλώ στην κασέτα-σοκ παίδες; Τι λέμε; Τι κρύβεται κάτω από το κωδικό όνομα «Λεωνίδας»;
Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη. Αυτός που θα το βρει θα κερδίσει το τελευταίο βιβλίο της Αγγελικής Νικολούλη, προσφορά από μένα γιατί έχουμε τον ίδιο εκδότη και θα το πάρω με έκπτωση. Είναι πιθανό, όπως σας βλέπω και με βλέπετε, να ανοίξει για τον νικητή μια θέση εργασίας στο Φως στο τούνελ. Την εκπομπή εννοώ βρε, όχι την κυβέρνηση.

protagon.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυκλοφορεί ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ο κουτσοφλέβαρος...

Κυκλοφορεί ο Χριστουγενιάτικος ΚΑΤΟΙΚΟΣ!

Κυκλοφορεί ηλεκτρονικά ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ Νοεμβρίου!