Τι σκέφτεται ο γιατρός σου (το –τρός με Ω)

γράφει το κορίτσι του διπλανού portal
Είμαι γιατρός κι έχω πει ένα σωρό μπαρούφες στη ζωή μου αλλά σήμερα, φίλε, θα είμαι ειλικρινής: Είσαι φτωχός; Είσαι ακονέδιαστος; Είσαι φοβισμένος ότι μια αρρώστια θα σε σκοτώσει; Μην ανησυχείς. Ένας γιατρός σαν κι εμένα θα βρεθεί στον δρόμο σου και θα προλάβει να σε σκοτώσει αυτός πριν την αρρώστια σου. Όχι, δεν θέλει το κακό σου. Θέλει απλά το καλό του.
Το σκεπτικό μας είναι απλό και ανδροπρεπές: Τόσα χρόνια σπούδασα στην ιατρική, μου βγήκε ο κώλος να αποστηθίζω την φυσιολογία και τη φαρμακολογία, να ξυπνάω το χάραμα για τα εργαστήρια, να υφίσταμαι τα βίτσια των καθηγητών. Τώρα μάγκες θα με πληρώσετε ακριβά! Κρίση-ξεκρίση, απ' όλους σας θα τα πάρω. Οι φαρμακευτικές θα μου ακουμπάνε ποσοστά για να πείθω τα αρρωστάκια μου ότι το δικό τους φάρμακο είναι το καλύτερο κι ας κοστίζει διπλάσια (τριπλάσια, πολλαπλάσια) από το υπόλοιπα. Και φυσικά θα με στέλνουν ταξιδάκια με τη σύζυγο και τα παιδιά τρεις φορές τον χρόνο στο Μπαλί ή στο Παρισάκι για συνέδριο (τι θέμα έχει το συνέδριο; Ποιος χέστηκε; Τα συνέδρια που πηγαίνω εγώ  γίνονται με σκοπό την πρόοδο του μαυρίσματος των γιατρών όχι την πρόοδο της θεραπείας των ασθενών). Μια φορά τον χρόνο επίσης θα πηγαίνω ταξίδι με τη γκόμενα γιατί άνθρωπος είναι κι αυτή και η εταιρεία το καταλαβαίνει και το σέβεται.
Μη στραβομουτσουνιάζετε και μη ζηλεύετε αγαπητά αρρωστάκια. Δεν βλάπτω κανέναν. Αυτά τα λεφτά οι φαρμακευτικές τα χουν προϋπολογισμένα γι αυτόν τον σκοπό. Το ότι θα δίνετε μεγαλύτερο ποσοστό στα φαρμακεία για να αγοράσετε τα φάρμακά σας, ε, βρε αδερφέ, εδώ τα δίνετε για τα μπουζούκια, για την υγεία σας θα κάνετε τσιγκουνιές; Το ότι τα ταμεία ήδη χρεωκοπημένα θα πάνε πάτο, ε, βρε αδερφέ, από μένα περιμένετε λύσεις για όλα; Ας το λύσει η κυβέρνηση το ασφαλιστικό. Γι' αυτό την ψηφίσαμε.
Η εφορία, επίσης, θα περιμένει πολύ να δει φράγκα από μένα. Ε, όχι ρε φίλε. Θεραπεύω τον πολίτη, δουλεύω σα σκύλος μέσα στα μικρόβια και τη μπίχλα και θες και ποσοστά από τα κέρδη μου από πάνω; Άμα κόψω εγώ απόδειξη να μου κοπεί το χέρι! Ξέρω ότι όλες οι κυβερνήσεις δήλωσαν κατά καιρούς ότι θα πατάξουν τη φοροδιαφυγή μου, αλλά (ω τι θαύμα ελληνικό) κανείς δεν με πάταξε. Αφού μερικές φορές απορώ κι εγώ: Πόσο δύσκολο είναι να έρθει ένας του ΣΔΟΕ ως ασθενής και να με πιάσει στα πράσα; Δεν είναι ότι θα χάσει τον χρόνο του. Εγώ δεν δίνω απόδειξη σε κανέναν (είμαι δημοκράτης βλέπετε, δεν κάνω διακρίσεις), οπότε θα με πιάσει αμέσως αν έρθει. Δεν έρχεται όμως! Ω τι θαύμα ελληνικό! Αν μάλιστα κανένας τσίπης και θρασύς ασθενής αρχίσει τα μα και μου, αγνοώντας ότι αν θυμώσω μπορεί να τον πετσοκόψω, του λέω τη φράση-κλειδί «Αν θέλετε απόδειξη η επίσκεψη κοστίζει 120 ευρώ» και του κόβεται η αποδειξολαγνεία. Αφήνει ευτυχής τα 70 μαύρα και φεύγει σφυρίζοντας που γλύτωσε 50. Τόσο μαλάκας γίνεται ο άνθρωπος όταν φοβάται για τη ζωή του. Ευτυχώς. Βοηθάει βέβαια το γεγονός ότι κι αυτός έχει γραμμένο στα παπάρια του το ζήτημα της φοροδιαφυγής γιατί κι αυτός τα ίδια κάνει. Ας το λύσει η κυβέρνηση. Γι' αυτό την ψηφίσαμε. Για να λύνει τα προβλήματα που δημιουργούμε εμείς.
Όταν έρθεις στην πόρτα μου φίλε, δεν φεύγεις εύκολα. Αν είσαι πράγματι άρρωστος, θα σου βρω τον πιο πολύπλοκο και δαπανηρό τρόπο να γίνεις καλά. Αν όμως είσαι υγιής, θα σε αρρωστήσω εγώ. Από τον φόβο σου. Θα σου αφήσω υπαινιγμούς ότι η πίεσή σου, το ζάχαρό σου, η κατάσταση των αρτηριών σου, η πυκνότητα των οστών σου είναι ύποπτη και θα σου συστήσω μια σειρά από εξετάσεις σε διαγνωστικά κέντρα της εμπιστοσύνης μου (μετάφραση: με τα οποία έχω συμβληθεί και παίρνω ποσοστά). Αφού μελετήσω τα πορίσματα των εξετάσεων σου, θα αποφανθώ βαθυστόχαστα ότι κινδυνεύεις από μελλοντική ασθένεια και πρέπει να με επισκέπτεσαι συχνότατα, προληπτικά, ώστε να μη σε επισκεφθεί η ασθένεια. Μη στραβομουτσουνιάζεις ρε φίλε. Τι σημασία έχει ότι μπορεί να σε πεθάνει το άγχος που σου δημιούργησα; Γι αυτό έρχεσαι σε μένα, για να σε σώσω. Θα σου δώσω και αγχολυτικά αν χρειαστεί!
Υ.Γ1: Ξέχασα να σου πω πως είμαι γυναικολόγος και έχω εκνευριστεί πάρα πολύ με τις παρατηρήσεις των Ευρωπαίων ότι έχουμε σπάσει κάθε ρεκόρ σε καισαρικές τομές. Τι σε πειράζει ρε μαλάκα Ευρωπαίε ξερόλα η καισαρική; Αφού μας βολεύει όλους. Εγώ δεν θα χάσω τις διακοπές μου (ή τον ύπνο μου) περιμένοντας να γεννήσει όποτε θυμηθεί η καθεμιά και θα πάρω και τα έξτρα λεφτουδάκια της εγχείρησης. Η έγκυος απ' την άλλη, γουστάρει να γλιτώσει τον πόνο της γέννας –άσε που έτσι μπορεί να προσδιορίσει και το ζώδιο του παιδιού. Αφού η πελάτισσα θέλει παιδί Κριό με ωροσκόπο Τοξότη, εσένα που σε χαλάει δηλαδή;

Υ.Γ2: Υπάρχουν πολλοί  συνάδερφοι γιατροί, επιστήμονες και καλά, που κυκλοφοράνε με τον σταυρό στο χέρι και μας λένε λαμόγια που σκοτώνουμε τον κόσμο. Ψεύδονται ασυστόλως. Αν πεθάνει κανείς φταίει το κάρμα του. Εμείς θέλουμε τον ασθενή ζωντανό. Ο πεθαμένος δεν μπορεί να βάλει το χέρι στην τσέπη.
ένα άρθρο των πρωταγωνιστών

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυκλοφορεί ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ο κουτσοφλέβαρος...

Κυκλοφορεί ο Χριστουγενιάτικος ΚΑΤΟΙΚΟΣ!

Κυκλοφορεί ηλεκτρονικά ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ Νοεμβρίου!