Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα ψέματα του κ. Κυρίζογλου για το τερατούργημα του ΟΑΣΘ που δημιούργησε η παράταξή του



Σκληρή απάντηση δίνει το υπουργείο Μεταφορών στον δήμαρχο Αμπελοκήπων Μενεμένης Λάζαρο Κυρίζογλου μετά την ανακοίνωση που εξέδωσε η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίαςγια τις εξελίξεις στον ΟΑΣΘ.
Με χτεσινή ανακοίνωση της η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας κατηγορεί τον υπουργό Μεταφορών για «εκκωφαντική διγλωσσία» ενώ τον χαρακτηρίζει ανειλικρινή και αναξιόπιστο συνομιλητή σημειώνοντας ότι «δεν σέβεται τον θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τους εκπροσώπους της». Ουσιαστικά με τη συγκεκριμένη ανακοίνωση ο κ.Σπίρτζης κατηγορείται ότι απέκρυψε ότι ο ΟΑΣΘ θα τεθεί σε καθεστώς εκκαθάρισης.
Επιλεκτική αμνησία, κομματική σκοπιμότητα ή υπεράσπιση των συνεργατών του ΟΑΣΘ σε βάρος των πολιτών;
Κύκλοι του υπουργείου Μεταφορών κάνουν λόγο για «επιλεκτική αμνησία, κομματική σκοπιμότητα ή υπεράσπιση των συνεργατών του ΟΑΣΘ, σε βάρος των πολιτών της Θεσσαλονίκης». Μάλιστα όπως αναφέρουν «διαβάζοντας την ανακοίνωση  αναρωτηθήκαμε αν έγινε άλλη συνάντηση, από αυτή που προήδρευε ο κ. Κυρίζογλου, Δήμαρχος Αμπελοκήπων- Μενεμένης, παρουσία του υπουργού Υποδομών κ. Σπίρτζη».
Οπως εξηγούν οι ίδιες πηγές «το βασικό ψέμα του συντάκτη της ανακοίνωσης, δημάρχου Αμπελοκήπων κ. Κυρίζογλου, ήταν ότι δήθεν δεν γνώριζε». Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου που συμμετείχαν στη σύσκεψη «ο κ. Κυρίζογλου και οι δήμαρχοι που συμμετείχαν άκουσαν από τον ίδιο τον υπουργό να λέει απαντώντας στις παρατηρήσεις τους και κυρίως σε αυτή που διασφαλίζει τις θέσεις εργασίας των εργαζομένων του ΟΑΣΘ, ότι αυτό ανήκει στο δεύτερο μέρος του σχεδίου νόμου, το οποίο ρυθμίζει τη μεταβατική περίοδο, μέχρι τη λειτουργία των δύο φορέων από τον ΟΑΣΘ». Μάλιστα οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι «σε σχόλιο του κ. Κυρίζογλου ότι στα άρθρα του σχεδίου νόμου δεν υπήρχε αρίθμηση, απαντήθηκε δεύτερη φορά και από τον νομικό σύμβουλο του υπουργού υποδομών, ότι η αρίθμηση δεν υπήρχε στο σχέδιο νόμου γιατί υπάρχουν και άλλα άρθρα που έχουν σχέση με τον ΟΑΣΘ και δεν αποτελούν αντικείμενο διαβούλευσης με τους δημάρχους».
Ο ίδιος ο κ.Σπίρτζης κατά τη διάρκεια της συνάντησης ανέφερε ότι «δεν θα έβαζε ποτέ τους δημάρχους της Θεσσαλονίκης σε δύσκολη θέση, για να εκφράσουν τις θέσεις τους για τον ΟΑΣΘ και γι’ αυτό η συζήτηση περιλαμβάνει το τμήμα του σχεδίου νόμου που αφορά τους δύο νέους δημόσιους φορείς και το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και όχι τον ΟΑΣΘ και τις μεταβατικές διατάξεις».
«Το τερατούργημα του ΟΑΣΘ δημιουργήθηκε από την παράταξη του κ.Κυρίζογλου» 
«Θα συμβουλεύαμε όμως, κάποια στιγμή ο κ. Κυρίζογλου να ρωτήσει τους πολίτες του Δήμου του για να τον ενημερώσουν για τον ΟΑΣΘ, που τόσο υπερασπίζεται, ενάντια στη καθημερινότητα και την ταλαιπωρία των πολιτών και του Δήμου του και όλης της Θεσσαλονίκης από τον ΟΑΣΘ. Θα ήταν φρόνιμο και θα κατανοούσαμε όλοι να μην παίρνει θέση στο τερατούργημα που δημιούργησε η παράταξη του το 1957. Αλλά με τέτοιο ζήλο υπεράσπισης του ΟΑΣΘ αναρωτιέται κανείς αν πρόκειται για επιλεκτική αμνησία, κομματική σκοπιμότητα ή υπεράσπιση των συνεργατών του ΟΑΣΘ, σε βάρος των πολιτών της Θεσσαλονίκης;» αναφέρουν κύκλοι του υπουργείου Μεταφορών.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυκλοφορεί ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ο κουτσοφλέβαρος...

Κυκλοφορεί ο Χριστουγενιάτικος ΚΑΤΟΙΚΟΣ!

Κυκλοφορεί ηλεκτρονικά ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ Νοεμβρίου!