Ο σέκσυ κρητικός είμαι εγώ!

γράφει το κορίτσι του διπλανού portal
Λοιπόν, παίδες μου αγαπημένοι, ήρθε η ώρα να σας αποκαλύψω την πραγματική μου ταυτότητα –ειδικά σε σένα Βαγγέλη που μ΄έχεις ταράξει στα μειλ και ζητάς να βγούμε. Δεν είμαι κορίτσι, ούτε ζω στη διπλανή πόρτα(λ). Με λένε Στάθη, είμαι ντελικανής και μελισσοκόμος. Θα μπορούσα τουτηνά την ώρα να γενώ και μοντέλος του Κυρ Αρμάνι αλλά δεν θέλω γιάντα μου ‘πανε πως οι μοντέλοι είναι γυναικωτοί.
Προτιμώ να είμαι η φαντασίωσή σας. Ξανοίγετε και αποθαυμάστε κοπέλες (και μερικοί ντελικανήδες από τσι άλλοι). Έχω μούσκουλα και τετρατσέφαλους -τι τετρατσέφαλους; Οι τετρατσέφαλοι, όπως και οι πονοτσέφαλοι, είναι για τους φίφες των ζυμναστηρίων που τα χουνε ξουρίσει ούλα τα αντρικά τα μέρη. Εγώ έχω πεντατσέφαλους. Τους έχτισα κουβαλώντας με τη μία χέρα (ζυμνός) τα μελίσσια και με την άλλη τα όπλα με τα οποία θα υπερασπίσω (ζυμνός) τα μελίσσια από τους κλέφτες. Θα υπερασπιστώ όμως και σας κοπέλες (ακόμα πχιο ζυμνός). Αν τολμήσει κάποιος να σας πειράξει θα του παίξω μια στην κεφάλα. Αν πάει να σας βάλει χέρα ή ΦΠΑ 23% θα του τσακίσω την χέρα και αυτουνού κι αυτωνώνε που τονε ψηφίσανε (ίντα ΦΠΑ μωρέ, κουζαλάθηκα; Αλλά από πολιτική διαδήλωση με ξετρυπώσατε, μην περιμένετε να γίνω ξαφνικά ο Μαρτάτσης ο Κώστας )
Είμαι ο άνθρωπός σας κοπέλια γιατί ζω περισσότερο με τα ζώα παρά με τσι ανθρώποι. Αλλά κι εσείς επαέ ζωάρες είστε. Ίντα κάμετε έτσι; Γιάντα πέσατε πάνω μου σαν τις φάουσες (κι εσύ Βαγγέλη). Γιάντα εμένα; Μια φωτογραφία είμαι ωρέ. Στο βίντεο θα δείτε πως μου λείπει ένα δόντι. Πράμα δεν κατέω να πω. Αν με βγάλετε για καφέ θα τρομάξετε μια ολιά. Ο αληθινός ο Στάθης, εγώ, δεν σας κάμει, θα τρέξετε να φύγετε. Την φωτογραφία θέλετε. Να μη λέω πράμα, να μην κάμω πράμα. Να κάθομαι εκεί ανάβοντας αιωνίως την τσιγάρα μου και να να παρηγορώ γιατί είναι δύσκολη η ζωή σας ετσά.
Εγώ όμως ίντα θα κερδίσω; Βάλτε τουλάχιστο φωνή να μη μου βάλουνε το ΦΠΑ αλλιώς θα αφήκω τις μέλισσες, θα βάλω το πουκάμισο και θα κατεβώ στην πολιτική για να ξενερώσετε όλες (Κι εσύ Βαγγέλη)  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυκλοφορεί ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ο κουτσοφλέβαρος...

Κυκλοφορεί ο Χριστουγενιάτικος ΚΑΤΟΙΚΟΣ!

Κυκλοφορεί ηλεκτρονικά ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ Νοεμβρίου!