Τί συμβαίνει με το Στρατόπεδο Αμπελοκήπων;


Εδώ και καιρό το Στρατόπεδο Αμπελοκήπων Μέγας Αλέξανδρος έχει περιέλθει στην "ιδιοκτησία" του δήμου μας. Ο δήμαρχος κ. Κυρίζογλου δεν χάνει την ευκαιρία να τονίζει και να καυχιέται πως φροντίζει αδιάκοπα για τη συντήρηση και τη φύλαξή του. Μάλιστα ανέθεσε σε ιδιωτική εταιρεία την φύλαξή του και στο προχθεσινό διοικητικό συμβούλιο του δήμου ανέφερε πως δεν υπάρχουν ναρκομανείς στο στρατόπεδο κι ούτε κινδυνεύει απο κλοπές, καταστροφές κλπ. Μάλιστα για να δώσει έμφαση στα λεγόμενά του συμπλήρωσε πως ο ιδιωτικός φύλακας φροντίζει ώστε οι παριστάμενοι σε θρησκευτικές τελετές (Θεία Λειτουργία, γάμοι κλπ.) να αδειάζουν σύντομα τον χώρο ύστερα απο την ολοκλήρωση των τελετών. Λες και το μοναδικό πρόβλημα του στρατοπέδου είναι η ασφάλειά του!
Συνδημότες έχουν αναφέρει πως δεν τους επιτρέπεται να προσπελάσουν όλο το στρατόπεδο, παρά μόνο μέχρι τον Ιερό Ναό Αναστάσεως του Κυρίου. Στο προηγούμενο post της στήλης μας, συνδημότης σχολιάζει ως εξής: "Έχω μια κακιά συνηθεια εδω και καμμιά 10αρια χρόνια...Τρέχω...τρέχω 4 φορες την εβδομάδα από 5 ως 15 χιλιόμετρα την φορά, ανάλογα τον χρόνο που μπορώ να διαθεσω. Όπως κάθε δρομέας που ξέρω ψάχνω και γω συνεχεια για καινουργιες διαδρομες. Χθες το πρωι πέρασα από το στρατοπεδο με την μηχανή μου.."Δεν σταματάω να τσεκάρω την διαδρομή;" λέω μέσα μου. Ο σεκιουριτας, τινάχτηκε ορθιος μολις με ειδε, ειμαι σιγουρος οτι αν ειχε όπλο θα το εβγαζε και οταν τον ρωτησα αν μπορω να ριξω μια ματιά για να ερευνησω για μια πιθανη διαδρομή, μου ειπε :Οχι μόνο μεχρι την εκλησια μπορεις να πας..Μα μεχρι την εκλησία ειναι 20 μετρα λέω εγω//Σήκωσε τους ώμους,πηρε την αναλογη γκριματσα,εκανε μεταβολή κι εφυγε. Γαμω τα στρατοπεδα μου μεσα και τους κολοαγωνες σας, Κάντε το οικοδομες να τελειώνουμε... "
Με αφορμή την τρέχουσα πραγματικότητα διερωτώμαστε τί συμβαίνει: είναι το στρατόπεδο διαθέσιμο στους δημότες; Για ποιούς λόγους απαγορεύεται η ελεύθερη πρόσβαση;
Επιτέλους κάποιος πρέπει να απαντήσει!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυκλοφορεί ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ο κουτσοφλέβαρος...

Κυκλοφορεί ο Χριστουγενιάτικος ΚΑΤΟΙΚΟΣ!

Κυκλοφορεί ηλεκτρονικά ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ Νοεμβρίου!