Αποχαιρετιστήριο σημείωμα...

του κοριτσιού του διπλανού portal
Φεύγω λοιπόν παίδες αγαπημένοι. Δεν έχω άλλη επιλογή. Όταν ο πολτός αρχίζει να μοιάζει τόσο με τον εγκέφαλό σου, πρέπει να την κάνεις, να πας στην ερημιά και ν ‘ αρχίσεις εντατικό τσατ με τον εαυτό σου μέχρι να βγάλεις καμιά άκρη. Αυτιστικό και παρεξηγήσιμο, θα μου πείτε. Ε, και; Θα σας πω. Ποιος θα με παρεξηγήσει; Η κατσίκα; Με τι μούτρα να μιλήσει αυτή που έχει ακριβώς το ίδιο χούι μ΄ εμένα: αναμασάει κι αυτή τα ίδια και τα ίδια μέχρι να τα χωνέψει…

Πριν φύγω όμως θέλω να προσφέρω ένα προπασχαλινό δωράκι στις κοριτσάρες του διπλανού πόρταλ  (αγόρια μην θυμώνετε) για 2 λόγους: α)Επειδή μόλις διάβασα ένα άρθρο για το πόσο καλό κάνει στην υγεία η γυναικεία φιλία και β) επειδή είμαι από καιρό πεπεισμένη πως το χάβαλο είναι το καλύτερο αντικαταθλιπτικοκαρκινικό, σας προσφέρω την ευκαιρία μιας βραδιάς με την κολλητή σας στο σουπερχοτσεξι στριπτηζ όπου επιτέλους θα ξεβρακώνονται μόνο οι άντρες και οι σερβιτόροι θα είναι ημίγυμνοι θεοί!  Αυτά μας τα υποσχέθηκε η διαβολική sex editor Ειρήνη Χειρδάρη, που είναι, λέει, φαν της στήλης  (γιατί και η στήλη είναι φαν της έτσι που σκάει μύτη στα ρουτινιασμένα κατινοκαθωσπρέπει  πρωίνοαπογευματιναδικα και βάζει μπουρλότο με τον άπαιχτο συνδυασμό φόρμας και περιεχομένου της ;-)

Αγόρια, καταλάβατε γιατί κάνω διακρίσεις έτσι; Πρώτον γιατί η sex editor/fan στα κορίτσια προσφέρει το δώρο και δεύτερον για να μην γίνετε αχόρταγοι. Εσείς βλέπετε ξεβράκωτες όλο το χρόνο - θα ξεράσετε πια!

Εγώ απ΄τη μεριά μου θα πάω να αράξω στην Πάτμο όπου με τη βοήθεια του Αγίου Ιωάννη μπορεί να δω σε όραμα την απάντηση στα υπαρξιακά ερωτήματά μου. Αν με δείτε να μην επανέρχομαι μετά το Πάσχα, είναι γιατί το όραμα θα με προέτρεψε να πάω να ζήσω στη Λιμνούπολη ως Νταίζη Ντακ.

Σας (γ)λυκοφιλώ
Το koritsi σας

*Οι δύο αναγνώστριες που θα τηλεφωνήσουν πρώτες στο τηλέφωνο κρατήσεων (6944592093), θα κερδίσουν δωρεάν είσοδο στο Diamond Dolls (Λεωφ. Συγγρού 237, Νέα Σμύρνη) για μια Ladies Dream Night.
www.protagon.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυκλοφορεί ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ ο κουτσοφλέβαρος...

Κυκλοφορεί ο Χριστουγενιάτικος ΚΑΤΟΙΚΟΣ!

Κυκλοφορεί ηλεκτρονικά ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ Νοεμβρίου!