Το αίσχος του ΟΑΣΘ και η ...μη εξυπηρέτηση!

Εδώ και λίγο καιρό λειτουργεί απο τον ΟΑΣΘ η λεωφορειακή γραμμή 01, που ενώνει την Ανατολική πλευρά της Θεσσαλονίκης με την Δυτική. Η γραμμή δηλαδή ενώνει τον Τερματικό Σταθμό (Τ.Σ.) του ΙΚΕΑ με τον τερματικό σταθμό του ΚΤΕΛ. Ή και αντίστροφα. Η γραμμή περνά απο τα νοσοκομεία του περιφερειακού της πόλης Γ.Ν. Παπαγεωργίου και 424 Γ. Στρατιωτικό Νοσοκομείο. Η διάρκεια του δρομολογίου (κατά τον ΟΑΣΘ) είναι 50΄με 55΄λεπτά.
Παρακάτω σας παραθέτω όλες τις στάσεις στην πορεία του δρομολογίου. Δείτε με προσοχή και θα καταλάβετε ότι το λεωφορείο ΔΕΝ περνά απο τους Αμπελόκηπους! Το πλησιέστερο σημείο επιβίβασης είναι η διασταύρωση της οδού Λαγκαδά με την Ακριτών, κοντά στην παλιά πύλη του στρατοπέδου Παύλου Μελά. Αντίθετα εξυπηρετεί τόσο την Πολίχνη όσο και την Σταυρούπολη καθώς και ένα μέρος του Ευόσμου, αλλά και τη Μενεμένη. Απο έξω είναι η Νεάπολη και το Ελευθέριο Κορδελιό.
Η πρόσβαση των συνδημοτών μας τόσο προς το ΚΤΕΛ όσο και προς τα Νοσοκομεία 424 και Παπαγεωργίου εξακολουθεί και είναι πολύ δύσκολη, για κάποιον ή κάποια που χρησιμοποιεί λεωφορείο και δεν θέλει ή δεν έχει χρήματα να ξοδέψει σε ταξί. Το θέμα ήρθε στο Δ.Σ. του δήμου Αμπελοκήπων, απο τους Πολίτες των Αμπελοκήπων και τον δημοτικό μας σύμβουλο. Ο δήμαρχος ανταποκρίθηκε κι έκανε μια σύσκεψη με τους αρμόδιους του ΟΑΣΘ. Η απάντηση ήταν "θα ΄δούμε". Ακόμη δεν είδαμε τίποτε...
Η αντιπρόταση των Πολιτών ήταν να έρθουν σε συννενόηση οι τοπικοί μας άρχοντες μεταξύ τους (οι της Δυτικής Θεσσαλονίκης) και να διαθέσουν τα δημοτικά λεωφορεία, χωρίς κόμιστρο - χωρίς εισητήριο, ώστε να εξυπηρετηθούν οι συνδημότες και οι συμπολίτες μας απο όλη τη δυτική Θεσσαλονίκη και να έχουν εύκολη πρόσβαση σε τόσο ζωτικούς χώρους, που είναι τα νοσοκομεία και το ΚΤΕΛ. Και λέμε χωρίς κόμιστρο, επειδή ο νόμος απαγορεύει να ανταγωνιστείς τον μονοπωλιακό ΟΑΣΘ!!!
Μονά - ζυγά δικά τους! Επειδή η κατάσταση είναι αισχρή κι επειδή, στο παρελθόν, ο ΟΑΣΘ κατηγορήθηκε κι ως ο ηθικός αυτουργός της διακοπής της θαλάσσιας συγκοινωνίας μεταξύ Θεσσαλονίκης και Περαίας, Αγίας Τριάδας κλπ. έχει κανείς απάντηση;


ΣΤΑΣΕΙΣ ΓΡΑΜΜΗΣ :: 01:

CARREFOUR-ΝΟΣ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ-ΚΤΕΛarrow Μετάβαση








arrow

Επιστροφή

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Να ένα θέμα που πραγματικά μας ενδιαφέρει όλους. Δεν ξέρω πως θα μπορούσαμε όλοι οι απλοί εμείς πολίτες να βοηθήσουμε για να βρεθεί λύση και να εξαναγκαστεί ο ΟΑΣΘ να περιλάβει και τους Αμπελόκηπους στα δρομολόγιά του. Τι να πω! Αν μια ανοιχτή λαϊκή διαμαρτυρία μπορεί να φέρει κάποιο αποτέλεσμα, τότε κι εγώ μέσα. Ακόμη κι αν υποστώ τα συνηθισμένα σ' αυτές τις περιπτώσεις αγωνιστικά άσματα "στ' άρματα, στ' άρματα ..." ή "πάλης ξεκίνημα νέοι αγώνες ...", καθότι συγκαταλέγομαι μεταξύ των εθνικώς σκεπτομένων και δρώντων ατόμων.
Πέρα απ' την παραπάνω πλακίτσα, αγαπητέ Αλέξανδρε (δεν τα πάω καλά με τα αγγλικά, γι'αυτό ελληνοποιώ το όνομά σου), συγχαρητήρια για το ποστ σου και μακάρι να γίνεις αιτία να λυθεί αυτό το πρόβλημα.

αθεόφοβος
Ο χρήστης paratiritis είπε…
Nanai kala O karamanlis atheofove pou xilose to trqam kai mas esproxe stin katara toy OASTH. Hros Hros!
KKKlan
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Προς KKKlan (αυστηρώς προσωπικό)

Το έχεις καταλάβει φίλε μου ότι άν δεν ήταν ο Καραμανλής και μερικοί άλλοι σαν τον Καραμανλή (Βενιζέλος, Γ. Παπανδρέου, Πλαστήρας κλπ) εσύ και μερικοί άλλοι σαν εσένα θα ήσασταν τώρα λαθρομετανάστες στην Αφρική; (για μας δεν υπάρχει θέμα, θα μας είχατε στείλει πιο μπροστά εν τόπω χλοερώ, εν τόπω αναπαύσεως, δια της μεθόδου του ανοξειδώτου κονσερβοκουτίου). Για τις συνέπειες της μετάβασή σας στην Αφρική... "θου Κύριε φυλακή τω στόματί μου".

αθεόφοβος
Ο χρήστης paratiritis είπε…
Eixes ton Karamanli
otan ego eixa ton Bruce Lee
eixes kai ton Plastira
ma ego tin Kalomoira

Latreves to Venizelo
kai go soy ta kana mpordelo
psonizes apo masouti
to kalo konservokouti (edo to kalo konservokouti)
ANOXEIDOTO- KKKlan
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Να πω και γω 2-3 πράγματα;
1. Όχι άλλο Καραμανλή
2. Το θέμα είναι όντωνς πολύ ενδιαφέρων και αφορά πραγματικά την κοινωνία των Αμπελοκήπων. Το θέμα είναι τι μπορούμε να κάνουμε; Υπάρχει καμμιά πρόταση;
Ο χρήστης Alexander Ydates είπε…
Όσο ο ΟΑΣΘ είναι μονοπώλιο δεν μπορούμε να τον εξαναγκάσουμε. Η μόνη πρόταση που υπάρχει είναι να συννενοηθούν οι δήμοι της δυτικής Θεσσαλονίκης και να διαθέσουν τα δημοτικά τους λεωφορεία, (όσοι έχουν) όπως ακριβώς κάνουν με το δρομολόγιο προς τα δημοτικά νεκροταφεία, στον περιφερειακό του Ευόσμου. Εάν θελήσουν οι δήμαρχοι γίνεται πολύ εύκολα!
Ο χρήστης paratiritis είπε…
Ean...

KKKlan
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΕ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ,ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ,ΤΟΥΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ,ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΟΜΕΣΙΤΕΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ,ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλό θα είναι να ενημερωνόμαστε λιγάκι πριν εξαπολύσουμε μύδρους κατά ενός οργανισμού-υπόδειγμα σε όλη την Ελλάδα. Για την ορθή σας ενημέρωση λοιπόν αναφέρω εδώ ότι ο σχεδιασμός,η χάραξη,η δύναμη,οι στάσεις και τα δρομολόγια μιας καινούργιας γραμμής είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ευθύνη του ΣΑΣΘ και όχι του ΟΑΣΘ.
Το ΣΑΣΘ είανι ΚΡΑΤΙΚΟ όργανο.
Τα παράπονα σας λοιπόν στο Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και τον πρόεδρο του, συγκοινωνιολόγο κύριο Τόσκα Ιωάννη.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Symfono me ton prolalisanta omos exv na po oti kalo tha einai mias kai kanei mia sobari protasi, na gracei kati parapano, mia pigi, ena onoma, bre aderfe. Xoris pareksigisi kai signomi gia tin parembasi moy
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πρός τον προ-προλαλήσαντα:
Δήμαρχε! μη μας δουλεύεις! Εσύ πρέπει να πας όπου δεί!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ποιός φωστήρας είπε ότι μια χάραξη γραμμής πρέπει οπωσδήποτε να εξυπηρετεί τον κάθε δήμο; Γνωρίζετε περί βέλτιστης συγκοινωνιακά πορείας; Αν είναι όπως τα λένε κάποιοι, ας πήγαινε και στην Τριανδρία η γραμμή!!! Το ΣΑΣΘ κύριοι σωστά ενήργησε! Χάραξε τη γραμμή, περνά από 5 δήμους, εξυπηρετεί πολλούς μετακινούμενους. Ενημέρωσε έγκαιρα από τον Ιούνιο! τους δήμους για τη χάραξη, κανένας δεν είχε αντίρρηση μέχρι τις αρχές Αυγούστου.. Αποφασίσθηκε τότε σε σύσκεψη να αξιολογηθεί η γραμμή επί δίμηνο (χειμερινό πρόγραμμα) και δόθηκε εντολή προφορική στους "αγάδες" του ..."υποδειγματικού" οργανισμού να μελετήσουν 5-6 δρομολόγια να αποκλίνουν από την πορεία ώστε να εξυπηρετείται κι άλλος δήμος (Μενεμένη, Αμπελόκηποι)... Πού είναι το σφάλμα κι η αργοπορία;;;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Η γραμμή 1 του ΟΑΣΘ προς το Παπαγεωργίου και το 424 λειτουργεί από τον Ιούλιο μια χαρά! τα κριτήρια για μια νέα γραμμή λεωφ. δεν είναι η εξυπηρέτηση όλων των γειτονιών όλων των δήμων!!! είναι "πως θα πάω αποτελεσματικά, αξιόπιστα,λειτουργικά και γρήγορα!" Το ΣΑΣΘ -από ότι ξέρουμε- ενημερώνει πάντα όλους κι ο Πρόεδρος του (συγκοινωνιολόγος κ. Τόσκας) κάνουν χωρίς τυμπανοκρουσίες και κραυγές πολύ πολύ καλά τη δουλειά τους.Οι 'σχολιαστές' του γλυκού νερού που έχουν κάτι προσωπικό κατά του δήμου μας, του δημάρχου ή του επιστήμονα προέδρου του ΣΑΣΘ, ας προσέχουν τί λένε...Έχουν οι σχολιαστές σοβαρή πρόταση; αν ναι, ας την καταθέσουν αρμοδίως! από ότι ξέρουμε, ο αργοκίνητος "υποδειγματικός!!!" ΟΑΣΘ κάνει 1-2 μήνες και παραπάνω να εκτελέσει τις εντολές του ΣΑΣΘ....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τελικά είσαι κατά του ΟΑΣΘ ή υπέρ; Δεν κατάλαβα..Και άντε ο ΣΑΣΘ υπέδειξε, ο ΟΑΣΘ το έκανε έτσι το δρομολόγιο. Ο δήμος μας τι έκανε; και δεν εννοώ μόνο τον Δήμαρχο. Ακόμα και εμείς οι απλόί δημότες. Όσο για το "σχολιαστές του γλυκού νερού", το θεωρώ προσβλητικό και δεν το σχολιάζω περαιτέρω. Πάντως δεν είναι σωστό σε έναν τέτοιο διάλογο που άνοιξε, έστω και εδώ μέσα, να υποβαθμίζονται οι συνομιλητές όποιοι κι αν είναι, ότι κι αν λένε. Στο κάτω κάω όλοι ανώνυμοι είμαστε.
Ο χρήστης dasoasth είπε…
Ο ΟΑΣΘ είναι Οργανισμός πρότυπο επειδή εισπράτει κάθε χρόνο την κρατική επιδότηση. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του ΣΑΣΘ η επιχορήγηση (αντισταθμιστική καταβολή την λένε πιο κομψά) για το 2008 ξεπερνάει τα 100 εκ. Ευρώ. Με τόσα λεφτά σου κάνω και εγώ πρότυπο Οργανισμό.
Τα μερίσματα δε των μετόχων το χρόνο φτάνουν περίπου τα 15 εκ. Ευρώ!!! Χωρίς να κάνουν τίποτα!!! Εάν αυτά τα λεφτά (τα 15 εκ.) δίνονταν αποκλειστικά για την κυκλοφορία νέων λεωφορείων με ότι αυτό συνεπάγετε-μισθοί, συντήρηση κλπ- είναι βέβαιο ότι στην πόλη μας θα κυκλοφορούσαν πολύ περισσότερα λεωφορεία από τα υπάρχοντα. Η λύση είναι αγαπητοί συμπολίτες η δημιουργία δημόσιου φορέα Συγκοινωνιών στο άκουσμα του οποίου όλοι οι αρμόδιοι και αναρμόδιοι κωφεύουν προκλητικά δείχνοντας έτσι ποιανού τα συμφέροντα εξυπηρετούν τελικά. Ας τους καμαρώνουν αυτοί που τους ψηφίζουν!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κυκλοφορεί ο Χριστουγενιάτικος ΚΑΤΟΙΚΟΣ!

Ο Ντάνυ και η βαθειά γαλάζια θάλασσα! Ένας απάχικος χορός, σε σκηνοθεσία Πέτρου Ζηβανού απο το Κ.Θ.Ε.Θεσσαλονίκης.

Κυκλοφορεί ο ΚΑΤΟΙΚΟΣ Σεπτεμβρίου!