Το αίσχος του ΟΑΣΘ και η ...μη εξυπηρέτηση!
Εδώ και λίγο καιρό λειτουργεί απο τον ΟΑΣΘ η λεωφορειακή γραμμή 01, που ενώνει την Ανατολική πλευρά της Θεσσαλονίκης με την Δυτική. Η γραμμή δηλαδή ενώνει τον Τερματικό Σταθμό (Τ.Σ.) του ΙΚΕΑ με τον τερματικό σταθμό του ΚΤΕΛ. Ή και αντίστροφα. Η γραμμή περνά απο τα νοσοκομεία του περιφερειακού της πόλης Γ.Ν. Παπαγεωργίου και 424 Γ. Στρατιωτικό Νοσοκομείο. Η διάρκεια του δρομολογίου (κατά τον ΟΑΣΘ) είναι 50΄με 55΄λεπτά.
Παρακάτω σας παραθέτω όλες τις στάσεις στην πορεία του δρομολογίου. Δείτε με προσοχή και θα καταλάβετε ότι το λεωφορείο ΔΕΝ περνά απο τους Αμπελόκηπους! Το πλησιέστερο σημείο επιβίβασης είναι η διασταύρωση της οδού Λαγκαδά με την Ακριτών, κοντά στην παλιά πύλη του στρατοπέδου Παύλου Μελά. Αντίθετα εξυπηρετεί τόσο την Πολίχνη όσο και την Σταυρούπολη καθώς και ένα μέρος του Ευόσμου, αλλά και τη Μενεμένη. Απο έξω είναι η Νεάπολη και το Ελευθέριο Κορδελιό.
Η πρόσβαση των συνδημοτών μας τόσο προς το ΚΤΕΛ όσο και προς τα Νοσοκομεία 424 και Παπαγεωργίου εξακολουθεί και είναι πολύ δύσκολη, για κάποιον ή κάποια που χρησιμοποιεί λεωφορείο και δεν θέλει ή δεν έχει χρήματα να ξοδέψει σε ταξί. Το θέμα ήρθε στο Δ.Σ. του δήμου Αμπελοκήπων, απο τους Πολίτες των Αμπελοκήπων και τον δημοτικό μας σύμβουλο. Ο δήμαρχος ανταποκρίθηκε κι έκανε μια σύσκεψη με τους αρμόδιους του ΟΑΣΘ. Η απάντηση ήταν "θα ΄δούμε". Ακόμη δεν είδαμε τίποτε...
Η αντιπρόταση των Πολιτών ήταν να έρθουν σε συννενόηση οι τοπικοί μας άρχοντες μεταξύ τους (οι της Δυτικής Θεσσαλονίκης) και να διαθέσουν τα δημοτικά λεωφορεία, χωρίς κόμιστρο - χωρίς εισητήριο, ώστε να εξυπηρετηθούν οι συνδημότες και οι συμπολίτες μας απο όλη τη δυτική Θεσσαλονίκη και να έχουν εύκολη πρόσβαση σε τόσο ζωτικούς χώρους, που είναι τα νοσοκομεία και το ΚΤΕΛ. Και λέμε χωρίς κόμιστρο, επειδή ο νόμος απαγορεύει να ανταγωνιστείς τον μονοπωλιακό ΟΑΣΘ!!!
Μονά - ζυγά δικά τους! Επειδή η κατάσταση είναι αισχρή κι επειδή, στο παρελθόν, ο ΟΑΣΘ κατηγορήθηκε κι ως ο ηθικός αυτουργός της διακοπής της θαλάσσιας συγκοινωνίας μεταξύ Θεσσαλονίκης και Περαίας, Αγίας Τριάδας κλπ. έχει κανείς απάντηση;
ΣΤΑΣΕΙΣ ΓΡΑΜΜΗΣ :: 01:CARREFOUR-ΝΟΣ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ-ΚΤΕΛ Μετάβαση | Επιστροφή |
Σχόλια
Πέρα απ' την παραπάνω πλακίτσα, αγαπητέ Αλέξανδρε (δεν τα πάω καλά με τα αγγλικά, γι'αυτό ελληνοποιώ το όνομά σου), συγχαρητήρια για το ποστ σου και μακάρι να γίνεις αιτία να λυθεί αυτό το πρόβλημα.
αθεόφοβος
KKKlan
Το έχεις καταλάβει φίλε μου ότι άν δεν ήταν ο Καραμανλής και μερικοί άλλοι σαν τον Καραμανλή (Βενιζέλος, Γ. Παπανδρέου, Πλαστήρας κλπ) εσύ και μερικοί άλλοι σαν εσένα θα ήσασταν τώρα λαθρομετανάστες στην Αφρική; (για μας δεν υπάρχει θέμα, θα μας είχατε στείλει πιο μπροστά εν τόπω χλοερώ, εν τόπω αναπαύσεως, δια της μεθόδου του ανοξειδώτου κονσερβοκουτίου). Για τις συνέπειες της μετάβασή σας στην Αφρική... "θου Κύριε φυλακή τω στόματί μου".
αθεόφοβος
otan ego eixa ton Bruce Lee
eixes kai ton Plastira
ma ego tin Kalomoira
Latreves to Venizelo
kai go soy ta kana mpordelo
psonizes apo masouti
to kalo konservokouti (edo to kalo konservokouti)
ANOXEIDOTO- KKKlan
1. Όχι άλλο Καραμανλή
2. Το θέμα είναι όντωνς πολύ ενδιαφέρων και αφορά πραγματικά την κοινωνία των Αμπελοκήπων. Το θέμα είναι τι μπορούμε να κάνουμε; Υπάρχει καμμιά πρόταση;
KKKlan
Το ΣΑΣΘ είανι ΚΡΑΤΙΚΟ όργανο.
Τα παράπονα σας λοιπόν στο Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και τον πρόεδρο του, συγκοινωνιολόγο κύριο Τόσκα Ιωάννη.
Δήμαρχε! μη μας δουλεύεις! Εσύ πρέπει να πας όπου δεί!
Τα μερίσματα δε των μετόχων το χρόνο φτάνουν περίπου τα 15 εκ. Ευρώ!!! Χωρίς να κάνουν τίποτα!!! Εάν αυτά τα λεφτά (τα 15 εκ.) δίνονταν αποκλειστικά για την κυκλοφορία νέων λεωφορείων με ότι αυτό συνεπάγετε-μισθοί, συντήρηση κλπ- είναι βέβαιο ότι στην πόλη μας θα κυκλοφορούσαν πολύ περισσότερα λεωφορεία από τα υπάρχοντα. Η λύση είναι αγαπητοί συμπολίτες η δημιουργία δημόσιου φορέα Συγκοινωνιών στο άκουσμα του οποίου όλοι οι αρμόδιοι και αναρμόδιοι κωφεύουν προκλητικά δείχνοντας έτσι ποιανού τα συμφέροντα εξυπηρετούν τελικά. Ας τους καμαρώνουν αυτοί που τους ψηφίζουν!!